هجوم آمریکایی ها به مراکز بهداشتی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، با شیوع ویروس جهش یافته کرونا - امیکرون - نگرانی در میان مردم آمریکا افزایش یافته و کمبود کیت های تست کرونا این نگرانی را دو چندان نموده است.

هجوم آمریکایی ها به مراکز بهداشتی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از دیلی میل، با هجوم مردم نیویورک به مراکز بهداشتی برای دریافت تست کووید خانگی رایگان پلیس نیویورک برای آرام کردن مردم مجبور به مداخله شد.

بنا بر آخرین آمار تعداد مبتلایان به امیکرون در آمریکا به 44000 مورد در روز رسیده است.

هم اکنون نیویورکی های ناامید برای آزمایش های رایگان کووید بر سر و کول هم زده و برای دریافت تست کرونا با هم درگیر شده اند.

روزانه بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان نیز در حال افزایش است - اما قانونگذاران و مسئولان دولتی اصرار دارند که این افزایش قابل کنترل است.

لازم به ذکر است آمریکایی ها شب کریسمس خود را صرف کوشش برای ردیافت تست های آزمایش کووید کردند، زیرا عفونت های ناشی از نوع Omicron در سراسر استان افزایش یافت.

عکس های حیرت انگیز نشان می دهند که چگونه پلیس بروکلین نیویورک، کوشش می نماید تا تنش و درگیری را میان مردم کاهش دهد.

تعداد زیادی از مردم محلی ناامید در حالی که دست های خود را به امید دریافت کیت های آزمایشی دراز نموده اند در بحبوحه همه گیری کرونا در تصاویر گرفته شده دیده می شوند.

تا کنون 4 اتوبوس به صورت مراکز سیار بهداشتی در خیابان های نیویورک 2000 کیت را بین مردم پخش نموده اند اما تعداد کیت ها با تعداد متقاضیان هم خوانی نداشته از این رو درگیری میان مردم افزایش یافته است.

کتی هوچول فرماندار استانی در یک کنفرانس مطبوعاتی از افزایش گسترده نوع Omicron، که تخمین زده می گردد 92 درصد عفونت های تازه در امپایر استیت باشد، سخن گفت و این ویروس را بسیار مسری عنوان نمود.

این در حالی است که شهردار مستعفی نیویورک، بیل دی بلازیو، اندکی پس از اعلام هوچول، ارقام جداگانه ای را منتشر کرد، و از این فرایند ابراز تاسف کرد.

دی بلازیو، که در 31 ژانویه به وسیله اریک آدامز به عنوان شهردار جایگزین خواهد شد، بعلاوه فاش کرد که تعداد بستری شدن در بیمارستان در سراسر شهر به 259 نفر افزایش یافته است که 31 درصد نسبت به پنجشنبه فرایندی صعودی داشته است.

وی خاطر نشان کرد مقدار بستری شدن در بیمارستان ها 20 درصد هفته به هفته افزایش یافته، اگرچه شهردار اصرار دارد که اعداد فعلی قابل کنترل هستند.

با این وجود شهردار فعلی - هوچول - با توجه به شرایط موجود اظهار خوش بینی کرد و گفت: این دلتا نیست. این Omicron است که تا کنون نشان داده است که تاثیر آن به شدت دلتا نیست. این همان وضعیتی نیست که در مارس 2020 میلادی در زمستان گذشته داشتیم. ما تست های بیشتری داشته ایم ما فرصت های بیشتری داشتیم.مقدار بستری شده ها در بیمارستان کووید در یک روز پنج درصد افزایش یافته و اکنون به 4744 رسیده است. اما فرماندار تاکید نمود که این رقم بسیار کمتر از 7000 نفری است که در طول کریسمس 2020 به علت ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بودند.

انتهای پیغام،

-

-

-

-

-

منبع: ایران آنلاین

به "هجوم آمریکایی ها به مراکز بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم آمریکایی ها به مراکز بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید