هر آنچه از دنباله انیمیشن قرمز شدن می دانیم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، انتها انیمیشن قرمز شدن پیکسار برای دیدن در پلتفرم استریم دیزنی پلاس نهاده شد. حالا قصد داریم تمام چیزهایی را که در خصوص دنباله دوم این فیلم می دانیم با شما در میان بگذاریم.

هر آنچه از دنباله انیمیشن قرمز شدن می دانیم

هشدار؛ امکان لو رفتن داستان قرمز شدن وجود دارد

جدیدترین انیمیشن پیکسار با نام قرمز شدن بالاخره از راه رسید اما حال سوالی که پیش می آید این است که ما در خصوص دنباله دوم آن چه می دانیم؟ قرمز شدن به عنوان اولین فیلم پیکسار که به وسیله یک تیم از بانوان خلاق ساخته شده و کاملا در فرهنگ چینی غوطه ور شده، فیلمی است که با انیمیشن های قبلی پیکسار کاملا فرق دارد.

البته تا به امروز در رابطه با قرمز شدن 2 چیزی گفته نشده با این حال، با نقدهای مثبتی که فیلم قرمز شدن به دست آورده، به نظر می رسد دنباله های بعدی آن یکی پس از دیگری ساخته شوند. بنابراین ما قصد داریم تمام چیزهایی را که در خصوص دنباله دوم این فیلم می دانیم با شما در میان بگذاریم.

قرمز شدن داستان میلین می لی (با صداپیشگی رزالی چیانگ) را روایت می نماید که دانش آموز ممتازی است و به تازگی وارد 13 سالگی شده است. می همواره سعی نموده نظر مثبت والدینش را جلب کند، اما حالا که وارد دوره نوجوانی شده، کم کم شک و تردید وجودش را فرامی گیرد. بنابراین او کوشش می نماید تا میلش به استقلال را با تمایلش برای راضی نگاه داشتن خانواده در تعادل نگاه دارد. اما ناگهان او با چیزی روبرو می گردد که هیچ دختر نوجوانی نمی تواند آن را تحمل کند و آن نفرینی اجدادی است که سبب می گردد هر بار که احساسات شدیدی را تجربه می نماید به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل گردد. تبدیل شدن می به یک پاندای قرمز غول پیکر او را در یک دوراهی سخت قرار می دهد چراکه حال او مجبور است یا به آن چیزی که خانواده اش می خواهند تبدیل گردد یا راهی را که خودش می خواهد در پیش بگیرد.

قرمز شدن با ادامه دادن راه انیمیشن هایی مانند لوکا و روح، آخرین انیمیشن پیکسار است که مستقیما برای دیزنی پلاس ساخته شده است. علی رغم استقبال بسیار مثبت از انیمیشن های اخیر پیکسار، آخرین باری که مخاطبان انیمیشن های این کمپانی را در سینما دیدن نمودند، انیمیشن به پیش محصول سال 2020 بود. دیزنی پس از اینکه به علت همه گیری کرونا، با استقبال کمتری در گیشه روبرو شد، تصمیم گرفت انیمیشن های خود را در سینما عرضه نکند و در عوض آن ها را به صورت رایگان در دیزنی پلاس به نمایش بگذارد.

آیا پیکسار قرمز شدن 2 را فراوری خواهد نمود؟

در حال حاضر، هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص ساخت دنباله ای برای قرمز شدن ارائه نشده است، با این حال، سازندگان این فیلم برای این کار آماده هستند. در واقع کارگردان این انیمیشن، دامی شی و تهیه کننده آن، لیندزی کالینز به هواداران اطمینان دادند که محتمل است این فیلم دنباله های دیگری هم داشته باشد اما در عین حال عنوان نمودند که هنوز صحبتی در این خصوص انجام نشده است.

داستان قرمز شدن 2 در رابطه با چه چیزی خواهد بود؟ آیا آن فیلم به روایت دنباله قرمز شدن خواهد پرداخت؟

قرمز شدن قطعا به گونه ای تمام شد که بتوان دنباله های دیگری هم برایش ساخت. در سرانجام می با پاندای قرمزش متحد می گردد و یاد می گیرد که در کنار او زندگی کند، بنابراین او باید به سفرهای زیادی برود تا بتواند خود واقعی اش را پیدا کند. می به تازگی توانسته روابط خود را با خودش، دوستانش و خانواده اش تا حدی متعادل سازد اما در این راستا، راه دور و درازی را در پیش دارد. همان طور که می استقلال خود را به دست می آورد و دبیرستان را آغاز می نماید، باید رابطه خود را با پاندا قرمز مستحکم تر کند. به گفته شیف فیلم اول تازه آغاز روایت داستان های مجذوب کننده تر است.

پیش بینی تاریخ انتشار قرمز شدن 2

هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر فراوری قرمز شدن 2 اعلام نشده است و با توجه به اینکه فراوری فیلم اول قرمز شدن چیزی در حدود پنج سال طول کشید. یعنی کار ساخت آن از سال 2017 آغاز شد، این احتمال وجود دارد که فراوری قرمز شدن 2 نیز چندین سال طول بکشد. در واقع اگر دنباله دوم همان راستا قرمز شدن را برای فراوری در پیش بگیرد، قطعا باید در سال 2026 یا 2027 شاهد اکرانش باشیم.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از دنباله انیمیشن قرمز شدن می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از دنباله انیمیشن قرمز شدن می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید