سریال و پخش خانگی

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns معین شد؛ تریلر گیم پلی نو آن را ببینید

کمپانی 2K و استودیوی Firaxis Games اخیرا در کنار انتشار تریلری از گیم پلی Marvels Midnight Suns، از تاریخ انتشار نو این بازی روی کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

24 شهریور 1401

8 نقش آفرینی برتر جک بلک که بیشتر در حوزه کمدی است

جک بلک معمولا در نقش کاراکترهایی ظاهر می گردد که به او اجازه می دهند مهارت های خود را در زمینه کمدی به صورت تمام و کمال نشان دهد و به علاوه بتواند خود را به عنوان یک موسیقی دان به مخاطب معرفی کند.

10 تیر 1401

11 روش امتحان پس داده برای تقویت حافظه

آیا واقعا می توان حافظه خود را بهبود بخشید؟ اگر تا به حال متوجه شده اید که فراموش نموده اید کلید های خود را کجا گذاشته اید یا در آزمون های مهم همه آموخته های خود را فراموش نموده اید؟

30 خرداد 1401

ماجراجویی در شگفت انگیزترین گودال های آبی جهان

گودال های آبی یکی از شگفت انگیزترین پدیده های طبیعی هستند. در گوشه و کنار جهان تعدادی از این گودال های شگفت انگیز و زیبا وجود دارند که علاقه مندان به ماجراجویی و طبیعت را به سوی خود می کشانند. در ادامه با تعدادی از زیباترین و شگفت انگیزترین آنها آشنا می...

10 خرداد 1401

هر آنچه از دنباله انیمیشن قرمز شدن می دانیم

انتها انیمیشن قرمز شدن پیکسار برای دیدن در پلتفرم استریم دیزنی پلاس نهاده شد. حالا قصد داریم تمام چیزهایی را که در خصوص دنباله دوم این فیلم می دانیم با شما در میان بگذاریم.

24 اردیبهشت 1401

عکس سارا و نیکا در سوئد

به گزارش شایانیوز : سارا و نیکا فرقانی بعد از جذب فالوور به وسیله برهنگی حالا در پی جلب توجه با فیلتر های اینستاگرام است.

30 فروردین 1401

شباهت باورنکردنی بازیگر بچه مهندس به مادرش

خبرنگاران:عباس جمشیدی و مادرش شباهت زیادی به یکدیگر دارند که در ادامه میبینید .

11 بهمن 1400

جنجال لباس زنانه نوید محمدزاده ! ، پافر پوشی چرا؟!

خبرنگاران:نوید محمدزاده طبق معمول برای خاص بازی دراوردن لباسی متفاوت پوشید که به نظر بسیاری از کاربران دخترانه است!

14 دی 1400

ستاری: تجاری سازی علوم انسانی در قالب توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دنبال می گردد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق در واقع تجاری سازی حوزه علوم انسانی و در این حوزه ایران یک قدرت در جهان است.

13 آبان 1400

سریال سرجوخه به آنتن نزدیک شد

سریال جاسوسی سرجوخه به زودی از شبکه سه پخش می گردد.

28 شهریور 1400

سریال جنایی معما پخش می گردد

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی پلیسی و جنایی معما از (29 دی ماه) هر شب 30 دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

29 مرداد 1400

شهر سوخته سیستان و بلوچستان؛ دیدنی حیرت انگیز و تاریخی

زمانیکه در دنیا هیچ شهر مدرنی وجود نداشت، شهر سوخته سیستان و بلوچستان در حدود پنج هزار سال پیش از طریق نژاد آریایی و در قسمت شرقی فلات ایران بنا شد. شهر سوخته اولین شهری بود که علوم و فنون در کنار هنر و فرهنگ از طریق مردم یکجانشین بنا شدند و از نظر مدیریرت...

28 مرداد 1400

14 جستجوی ویژه گوگل را بشناسید

گویا آی تی: شاید بسیاری از کاربران تنها وظیفه گوگل را نمایش سایت های جستجو شده و ارائه بعضی از سرویس های جانبی بدانند اما در این موتور جستجو قابلیت های ویژه ای هم قرار گرفته است. البته این ویژگی ها مثل بعضی از موتور های جستجو پیشرفته نیستند که برای امور...

24 مرداد 1400

جو لارا، بازیگر تارزان در یک سانحه هوایی درگذشت

جو لارا که به علت بازی در نقش تارزان در فیلم ها و سریال های تلویزیونی شناخته می گردد، در یک سانحه هوایی جانش را از دست داد.

23 تیر 1400

بالگرد نبوغ در گوگل هم به پرواز درآمد

به مناسبت پرواز پیروز بالگرد مریخ پیمای نبوغ در مریخ، گوگل هم صفحه اول جست وجوهای مرتبط با این مأموریت را تغییر داده و نمونه کوچکتری از بالگرد را در آن به پرواز درمی آورد.

29 اردیبهشت 1400

آیا رؤیاهایمان حقیقت دارند؟

به نظر شما راهی برای مطالعه رویا های انسان وجود دارد؟ وقتی به گذشته نگاه می کنیم، می بینیم خواب و رویا چه اهمیت عجیبی برای انسان داشته است.

6 اردیبهشت 1400

انفجار مین باعث قطع دست نوجوان 12 ساله شد ، دستی که جا ماند

انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی، مچ دست پسر عشایر را قطع کرد. هنگامی که بالگرد اورژانس برای انتقال پسر مجروح به پرواز درآمد، آن هم دچار سانحه شد و سقوط کرد.

30 اسفند 1399

10 رمان شاهکار ادبیات روسیه که نباید از دست بدهید

ادبیات غنی روسیه مانند ادبیات فارسی، یکی از تأثیرگذارترین و جریان سازترین جریان های ادبی دنیا محسوب می گردد. نویسندگان و شاعران روسی، نقش غیرقابل انکاری در شکل گیری و توسعه ژانرهای متعدد ادبی، خصوصا سبک رئالیسم، داشتند. به طور کلی یکی از مهم ترین نشانه...

11 بهمن 1399

اعتراض شدید نویسنده شرمبه کارگردانی ضعیف این سریال: این سریال را نبینید، بی منطق و سخیف است

تهران (پانا) - سعید فرهادی، فیلمنامه نویس شرم، از کیفیت پایین کارگردانی این سریال انتقاد کرد و از مخاطبان خواست به تماشای آن ننشینند.

13 دی 1399

گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت فولاد هرمزگان در سال 99

مدیرعامل فولاد هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گزارشی ازعملکرد 6 ماهه این شرکت در سال 99 را بیان داشت.

2 آذر 1399
تعداد: (30)