4 استقلال نشان در لیست تراکتور

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، تراکتوری ها برای تضعیف استقلال دست به کار شده اند و حتی به وریا غفوری پیشنهاد دلاری داده اند. آن ها علی کریمی و یکی از میان حسینی یا رحمتی را هم می خواهند. آیا استقلال اجازه این انتقال ها را می دهد؟

4 استقلال نشان در لیست تراکتور

حمیدرضا عرب،مسئولان باشگاه استقلال دست، دست کنند ستاره های شان را از کف خواهند داد. جدایی برخی بازیکنان از پیکره این باشگاه را نباید یک شوخی جابجاییی دانست و آن ها که در باشگاه استقلال به خبر مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با وریا غفوری می خندند واین موضوع را جدی نمی گیرند، باید قدری عمیق تر به این ماجرا فکر کنند و اجازه ندهند که بازیکنان تاثیرگذارشان توسط همان دلال معروفی که همیشه کنار تراکتوری ها است هوایی شده و به دیگر تیم ها منتقل شوند. وریا نه تنها با پیشنهاد دلاری-بله دلاری- باشگاه تراکتورسازی روبرو شده، بلکه دو پیشنهاد-یکی از قطر و دیگری ازاروپا- را نیز دریافت کرده است. در عین حال مدافع-هافبک استقلال انتظار می کشد تا با باشگاه استقلال به توافق برسد. در واقع استقلال برای وریا اولویت است اما چنانچه در انجام توافق نهایی با این بازیکن بیش از حد زمان صرف شود، هیچ بعید نیست که وریا تصمیم دیگری بگیرد.

وریا این روزها مشغول استراحت است اما او موبایلش را به روی واسطه ها و مسئولان دیگر تیم ها باز گذاشته(برای استقلالی ها هم بازاست) تا هرچه زود تر تیمش را بشناسد. مسئله استقلال را اما نباید در وریا خلاصه کرد. استقلال با احتمال جدایی علی کریمی نیز روبرو است و هیچ بعید نیست که این بازیکن هم همان مقصدی را برگزیند که وریا برگزیده است. تراکتوری ها که از لحاظ مالی بهترین تیم لیگ آینده خواهند بود و به نظر می رسد گران ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را پدید خواهند آورد، با کریمی هم مذاکراتی داشته اند و به این بازیکن هم پیشنهاد های مطلوبی داده اند. البته علی کریمی همچون وریا غفوری از تبریزی ها پیشنهاد دلاری دریافت نکرده اما تردید نکنید اگر کار مذاکره با این بازیکن برای تبریزی ها بیخ پیدا کند، آن ها سرکیسه را شل خواهند کرد وبه این بازیکن طراح هم پیشنهاد دلاری خواهند داد.

تصور کنید وریا و کریمی از استقلال جدا شوند. 4 بازیکن هم جدایی شان قطعی شده است. نام وریا و کریمی را کنار منشاء، صیادمنش، ایسماء و چشمی قرار دهید. استقلال چه وضعیتی در نقل وانتقالات پیدا خواهد کرد؟ نگرانی ها اما آن جا دایره وسیع تری خواهد یافت که یکی از میان سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی نیز راهی تبریز شوند. بله، تبریز!

این روزها تبریز به شدت روی ستاره های استقلال زوم کرده و باشگاه متمول تراکتورسازی سعی در تقویت هرچه بیشتر خود برای لیگ آینده دارد. آن ها اسب شان را برای قهرمانی زین خواهند کرد و برای پر زرق و برق کردن تیم شان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. تراکتور در حالی باب مذاکره با مهدی رحمتی را گشوده که با رشید مظاهری نیز به توافق رسیده است. استدلال یارگیران باشگاه تراکتورسازی اما این است که تجربه مهدی رحمتی عمیقا به کارشان خواهد آمد و به همین جهت است که دلال معروف تماس هایی هم با مهدی رحمتی داشته تا زمینه حضور این دروازه بان در تبریز را فراهم کند. درباره اینکه رحمتی چه تصمیمی خواهد گرفت اما باید به این نکته اشاره کرد که شماره یک استقلال عمیقا دوست دارد با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند. درواقع باید این طور نتیجه گرفت که تا امروز-فقط تاامروز- پاسخ رحمتی به تراکتوری ها منفی بوده اما اینکه در روزها و هفته های جابجاییی آینده آیا مهدی رحمتی همچنان روی همین پاسخ پایدار باشد، معین نیست.

ماجرای یارگیری تراکتور از استقلال اما آن جا جذاب تر می شود که می بینیم به موازات مذاکره با مهدی رحمتی، مذاکراتی هم با سید حسین حسینی شده است. ظاهرا تراکتوری ها خوب می دانند که زیر پوست استقلال چه می گذرد و دروازه بان های این باشگاه به گوش مسئولان این باشگاه رسانده اند که فصل بعد فقط یکی از آن ها در تیم خواهد ماند. آن ها حتی از شروطی که سید حسین حسینی برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال مطرح کرده، آگاهند. حسینی شرط ماندن در استقلال را رفتن رحمتی اعلام کرده و تبریزی ها با علم به این گفته ها مذاکراتی هم با سید حسین داشته اند تا شاید نظر مساعد این دروازه بان را برای حضور در تیم شان فراهم کنند.

حال اینکه یارگیران متمول در باشگاه تراکتورسازی که هیچ مضیقه مالی ندارند، تا چه اندازه در مذاکرات خود با این 4 بازیکن پیروز باشند، بدون شک در روزهای آینده معین خواهد شد. یقینا همه این بازیکنان بازخوردهای جدایی خود از استقلال را نیز در نظر خواهند گرفت و تمام جوانب را ارزیابی خواهند کرد اما تردیدی نیست که در بد بینانه ترین حالت ممکن از میان این بازیکنان یکی، دوبازیکن به تور تراکتورسازی خواهد افتاد و مسئولان باشگاه استقلال باید خود را آماده و مهیای جدایی های احتمالی ستاره های خود کنند تا بازنده جابجایی لیگ نوزدهم لقب نگیرند.

استقلال به مجموعه ای از اقدام های جدی و عملیاتی در فصل نوزدهم نیازمند است و باید در مسیری گام بردارد که بازیکنان شاخصش را برای لیگ نوزدهم از دست ندهد. این یک ضرورت است.

منبع: ایران ورزشی

به "4 استقلال نشان در لیست تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 استقلال نشان در لیست تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید