بانوان تکواندو لیگ متفاوتی را شاهد خواهند بود، مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، فاطمه نورملکی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: تکواندو بانوان پیشرفت خوبی در یکی دو سال گذشته داشته و حضور متعدد تکواندوکاران فنی و طراز اول در تیم های مختلف باعث شده که لیگ 98 خیلی متفاوت تر و پر بارتر نسبت به سال های اخیر برگزار شود. اغلب تیم ها با انگیزه زیاد برای کسب بهترین عنوان از همین هفته های نخست عزم خود را جزم کرده اند و مطمئن هستم که در ادامه جذابیت های این لیگ افزایش یافته و رقابت نزدیکی را بین تیم های مدعی شاهد خواهیم بود.

بانوان تکواندو لیگ متفاوتی را شاهد خواهند بود، مدعی قهرمانی هستیم

بهترین مربی هفته نخست لیگ برتر تکواندو بانوان با اشاره به دیدارهای هفته نخست گفت: لیگ برتر را با وجود آنکه 5 تکواندوکار خود را به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی همراه نداشتیم با دو پیروزی خوب آغاز کردیم. ابتدا تیم شوکا لاوین مریوان را با نتیجه 7 بر 1 شکست داده و سپس برابر هیات تکواندو جنوب شرقی تهران با نتیجه 6 بر 2 پیروز شدیم. ان شاالله بتوانیم در کنار رقابت سالم از لحاظ اخلاق تیمی و شخصیت، کننده شایسته ای در جمع دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر و همچنین فدراسیون تکواندو باشیم.

وی ادامه داد: هدف و انگیزه ما در این دوره از مسابقات، کسب بهترین نتیجه ممکن در سایه کوشش و کوشش اعضای تیم و به امید خدا سکوی قهرمانی است. خدا را شکر جمع خوب و صمیمی هستیم. این تفکر که هر اندازه کوشش کنید پیروز خواهید شد، در تیم جا افتاده و اعضای تیم کوشش می کنند تا پیروزیت های این باشگاه را به نام خود ثبت کنند. همه می دانیم که بقا و شخصیت باشگاه در گرو کوشش و زحمت بدست می آید و مطمئن هستم که باشگاه هم قدر تک تک اعضای تیم را می دانند. در سایه نظم، انضباط فردی و تیمی، همچنین رفاقت و صداقت می توانیم به آنچه برای خود به عنوان هدف ترسیم کرده ایم، دست یابیم.

نورملکی در مورد تیم فتح صدر البرز هم گفت: برای اولین بار است که در لیگ جوانان، بزرگسالان با این نام حضور داریم. کار خود را از اسفندماه گذشته با یک برنامه ریزی خوب و هدفمند آغاز کردیم. از همان زمان با اعضای کادر فنی و مدیریت مجموعه برای جذب نفرات مورد نظر خود وارد مذاکره شدیم و پیروز شدیم تکواندوکاران خوبی را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مدیریت باشگاه با دید باز و مثبت این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا بتوانیم از ظرفیت های بانوان بهترین استفاده را کنیم از همین رو تقریبا در خرداد ماه شاکله اصلی تیم کامل شد و برای اینکه اردو خوب و پویایی داشته باشیم، نزدیک به یک ماه هست که اعضای تیم در اردوی شبانه روزی هستند، مدیران باشگاه مقدمات کار را فراهم کردند و اعضای تیم در زمان تشکیل اردو در محل تمرینات حضور داشته و دوره آماده سازی را خیلی خوب طی کردیم.

نورملکی در خاتمه گفت: جا دارد از مربیان این تکواندوکاران و باشگاههایی که در فصل گذشته این بچه ها حضور داشتند و همچنین مدیران باشگاه برای کوشش و زحمات فراوان در جهت فراهم سازی امکانات مورد نیاز تشکر و قدردانی داشته باشم. از کادر فنی و مشاورین خودم نیز خیلی ممنونم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بانوان تکواندو لیگ متفاوتی را شاهد خواهند بود، مدعی قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان تکواندو لیگ متفاوتی را شاهد خواهند بود، مدعی قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید