بیمارستان عجب شیر باید تا دو سال آینده تکمیل شود

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، اسماعیل جبارزاده ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان عجب شیر گفت: شهرستان عجب شیر یکی از شهرستان های مهم استان است که به عنوان تابلویی برای استان محسوب می شود و پیشرفت و توسعه روزافزون آن به نفع تمامی استان بوده و پیشرفت کل استان را در پی خواهد داشت.

بیمارستان عجب شیر باید تا دو سال آینده تکمیل شود

وی در خصوص برخی مسائل موجود در این شهرستان گفت: یکی از این مسائل به بخش بهداشت و درمان شهرستان مربوط می شود که باید در این خصوص هر چه زودتر شاهد تکمیل بیمارستان جدید عجب شیر باشیم که امیدواریم تمهیدات لازم برای تکمیل آن تا پایان سال 96 اندیشیده شود.

جبارزاده در خصوص شهرک صنعتی عجب شیر و سرمایه گذاران آن نیز گفت: برخی از افراد با وجود تحویل دریافت زمین در این شهرک اقدامی برای سرمایه گذاری در آن نکرده اند که به این افراد هشدارهای لازم برای خلع ید نشدن داده می شود که باید هر چه زودتر به این هشدار مسئولین توجه کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه در خصوص سند تدبیر و توسعه این شهرستان نیز گفت: شهرستان عجب شیر دارای پتانسیل های ویژه در بخش های معدن، کشاورزی و گردشگری است و همین موضوع سبب شده تا سند تدبیر و توسعه این شهرستان بر اساس این سه هسته کلیدی تبیین شود.

وی ادامه داد: با وجود اقدامات خوبی که در راستای تحقق این سند اجرا شده برخی مسائل جدی نیز در آن موجود است که از آن جمله می توان به مسائلی در جذب سرمایه گذار اشاره کرد.

جبارزاده با بیان اینکه مسئولان شهرستان ها باید نسبت به اجرایی شدن کامل سند توسعه و تدبیر برنامه ریزی کنند، گفت: میزان عمل به بندهای این سند ملاک ارزیابی مسئولان شهرستان ها محسوب می شود.

فضای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در عجب شیر فراهم شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر تلاش تمامی مسئولان برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: تا زمانی که به بخش خصوصی توجه ویژه ای نداشته باشیم به طور قطع نمی توان شاهد پیشرفت استان و شهرستان عجب شیر بود.

داوود بهبودی ادامه داد: وظیفه مسئولان فراهم کردن فضایی آرام برای سرمایه گذاران است.

وی در خصوص میزان اعتبارات شهرستان عجب شیر نیز گفت: اعتبارات دولتی عجب شیر 180 میلیارد ریال است که تا به امروز 50 درصد از آن تخصیص یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیمارستان عجب شیر باید تا دو سال آینده تکمیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان عجب شیر باید تا دو سال آینده تکمیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید