خودرو پرنده تویوتا مجوز ثبت اختراع دریافت کرد ، خودران و الکتریکی ، قدرت کنترل حرکت بالا

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، گروه خودروسازی تویوتا موفق شد نخستین مجوز خودرو پرنده خود را ثبت کند. این خودرو پرنده بی شباهت به هلیکوپتر نیست و توانایی حرکت با سرعت بالا را داراست.

خودرو پرنده تویوتا مجوز ثبت اختراع دریافت کرد ، خودران و الکتریکی ، قدرت کنترل حرکت بالا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، این خودرو پرنده دارای تیغه ای است که از چرخ های بالای سقف رد می گردد و حرکت خودرو را تسهیل می نماید. البته این طراحی کمی پیچیده است. اما برخی تصاویر فاش گردیده از این خودرو نشان می دهد که قرار است با یک خودرو بسیار متفاوت رو به رو شویم.

این ماشین پرنده خودران خواهد بود و این یعنی تویوتا به سرعت وارد رقابت جدی با سایر خودروسازانی می گردد که در حوزه فراوری خودروهای خودران با یکدیگر رقابت می نمایند.

منشاء اولین ایده ماشین های خودران را شاید بتوان دور زدن ترافیک دانست. درواثع پیشبینی می گردد در آینده ای نه چندان دور به جای آن که شاهد ترافیک روی زمین باشیم، ناظر پرواز خودروها در آسمان و حتی سانه های هوایی باشیم. اما این بسیار مهم است که ماشین های پرنده کنترل بالایی روی حرکات خود داشته باشند. راحت حرکت نمایند. سریع ترمز بگیرند و البته مسئله ای با استانداردهای هوایی نداشته باشند.

بر طبق ادعای ثبت اختراع تویوتا ، ه احتمال بسیار زیاد، چرخ ها / روتورها الکتریکی هستند. هر چند نمی توان حدس زد بلند شدن این خودرو از زمین بدون احتراق کامل دقیقا چگونه ممکن است.

جزئیات حق ثبت اختراع اشاره می نماید که در حالت نشسته، وسیله نقلیه مذکور می تواند به شیوه ای شبیه به یک وسیله نقلیه سنگین(بولدوز، بیل مکانیکی و...) با کاهش سرعت چرخ ها در یک طرف بلند ود.

البته، فراموش نکنیم که این تنها یک پرونده ثبت اختراع است، بنابراین ما به شکل دقیق نمی دانیم که این خودرو چه ویژگی هایی دارد یا خواهد داشت.

منبع: انتخاب

به "خودرو پرنده تویوتا مجوز ثبت اختراع دریافت کرد ، خودران و الکتریکی ، قدرت کنترل حرکت بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو پرنده تویوتا مجوز ثبت اختراع دریافت کرد ، خودران و الکتریکی ، قدرت کنترل حرکت بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید