سلطانی فر: نفس تشکیل صندوق، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بوده است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مجمع صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

سلطانی فر: نفس تشکیل صندوق، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بوده است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این جلسه ابتدا ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و حاضرین گفت: پیشکسوتان هویت ورزش بوده و باید احترام و تکریم شوند، بنده و همکارانم در صندوق حمایت با تمام وجود در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

سپس سلطانی فر طی سخنانی از زحمات ابطحی به نیکی یاد کرد و گفت: نفس تشکیل صندوق خدمت به پیشکسوتان بوده، قهرمانانی که روزگاری باعث افتخار کشور در عرصه های بین المللی بوده اند باید شأن شان حفظ گردد. از دکتر ابطحی انتظار دارم تمامی امکانات صندوق را در جهت حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان قرار داده و با تمام وجود در خدمت مردان پرافتخار ورزش باشد.

در این مجمع ژاله فرامرزیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و عضو هیأت امنای صندوق سید جواد موسوی رئیس هیأت مدیره، علیرضا کثیرالولد، جواد عباباف ها و یدالله جعفری نجف آبادی اعضای هیأت مدیره و فضل الله باقرزاده و غلامرضا نوروزی اعضای هیأت امنا و تعدادی از مدیران صندوق حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سلطانی فر: نفس تشکیل صندوق، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: نفس تشکیل صندوق، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید