مسدودی 8 فدراسیون ورزشی برطرف شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان، در مورد مسدود شدن حساب های چند فدراسیون به علت بدهی های مالیاتی، اظهار کرد: فدراسیونها به عنوان سازمانهایی با ماهیت غیردولتی و مستقل هستند که باید خود پیگیر مشکلاتشان باشند، ما تا جایی که بتوانیم با حمایت از فدراسیونها سعی می کنیم اظهارنامه مالیاتی آنها را کنترل کنیم تا بدهی تازه پیش نیاید.

مسدودی 8 فدراسیون ورزشی برطرف شد

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد فدراسیون دارای بدهی مالیاتی هستند، گفت: خوشبختانه از 35 فدراسیونی که بدهی مالیاتی داشتند، در حال حاضر تنها 8 فدراسیون به جای مانده که این بدهی ها مربوط به سال های گذشته است.

فرامرزیان بعلاوه درباره اندازه مبلغ بدهی مالیاتی فدراسیونها، اضافه کرد: بدهی مالیاتی هر فدراسیون فرق دارد، به طوری که بعضی از این بدهی ها مربوط به مالیات ارزش اضافه کرده یا مالیات تکلیفی و حقوقی است.

وی بعلاوه در مورد مسدود شدن حساب فدراسیون ها به علت بدهی های مالیاتی در روزهای گذشته، توضیح داد: برای برطرف مسدود شدن حساب های این چند فدراسیون مکاتبه فوری با وزیر اقتصاد انجام دادیم که وی به رییس سازمان مالیاتی دستور دادند که در این خصوص مساعدت لازم را برای برطرف مسدودی حساب های این فدراسیونها تا زمانی که تکلیف آنها معین گردد، داشته باشد.

فرامرزیان اضافه کرد: فدراسیون کشتی نیز سال گذشته به علت بدهی های مالیاتی با همین مشکل روبرو بود که با پر کردن اظهارنامه مالیاتی و با ثبت نام در سامانه 251 اطلاعات خود را بارگذاری و نسبت به پرداختن بدهی های مالیاتی خود اقدامات لازم را انجام داد.

معاون وزیر اظهار داشت: فدراسیونها به ما می گویند به علت بدهی مالیاتی حساب ما بسته شده است، در حالی که باید در این زمینه شفاف سازی کنند و با ثبت نام در سامانه 251 مکرر، اطلاعات خود را بارگذاری و پرونده خود را تکمیل کنند تا با مشکل خاصی روبرو نشوند.

وی در انتها گفت: کوشش ما این است تا حمایت لازم را از فدراسیونها داشته باشیم، حتی برای برطرف مشکل بدهی های مالیاتی فدراسیونها، تقاضای برگزاری جلسه با رییس سازمان مالیاتی به همراه فدراسیونها دادیم تا مسائل خود را در این خصوص مرتفع کنند. هر کجا فدراسیونها احتیاج به حمایت ما داشته باشند، در کنار آنها خواهیم بود

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسدودی 8 فدراسیون ورزشی برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدودی 8 فدراسیون ورزشی برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید