فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، شومیز زنانه از جمله آیتم های پرکاربرد در کمد لباس است که شما می توانید آن ها را با ترکیب رنگ های مختلف در استایل های متنوع بهره ببرید.

فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید

اگر شما هم دوست دارید تنها با خرید یک محصول و اضافه کردن آن به کمد خود چند هدف را نشانه گیری کنید، نگران نباشید چون بعد از آنالیز این مطلب در وبلاگ ساعت مچی بدون شک شومیزهای مختلفی را برای خود انتخاب و خریداری خواهید کرد که در خلق استایل های بی نظیر به شما یاری می نمایند. همراه ما باشید تا چند ست مجذوب کننده با یک شومیز را به شما نشان دهیم.

چند ست مجذوب کننده با یک شومیز

ترکیب شومیز و مانتو کتی

همانطور که اطلاع دارید چند سال است که مانتو کتی محبوبیت بسیار بالایی در بین خانم های شیک پوش به دست آورده اند و شما می توانید از انواع شومیزها در زیر آن ها بهره ببرید. در نتیجه ظاهر شیک و مجذوب کنندهی را برای خود خلق کنید. اگر دوست دارید گزینه مناسبی را برای در امان ماندن از گرمای هوای گرم روزهای تابستانی انتخاب کنید پیشنهاد ما خرید یا انتخاب انواع شومیزهای نخی برای استفاده در زیر مانتوهای کتی است.

شما می توانید از انواع شلوارهای جین و پارچه ای با مدل های مختلف در کنار این ترکیب بهره ببرید و ظاهر مناسب و مجذوب کنندهی را برای فصل تابستان خلق کنید.

شومیزهای بلند مناسب برای مهمانی

علاوه بر این که شما می توانید از شومیز های بلند به عنوان مانتو بهره ببرید، ترکیب مناسب از آن ها سبب می گردد تا به گزینه مجذوب کنندهی جهت استفاده در مهمانی ها و دورهمی های محبت آمیز تبدیل شوند. به این ترتیب شما می توانید یک شومیز ساده را علاوه بر محیط خارج از خانه در مهمانی ها هم بهره ببرید و اطرافیانتان از استایل شما لذت ببرند.

برای اینکه بتوانید شومیز بلند خود را به گزینه مناسب جهت مهمانی تبدیل کنید، کافی است از اکسسوری های متنوع مانند انواع زیورآلات طلایی به همراه کفش پاشنه بلند را به ترکیب خود اضافه کنید.

ترکیب شومیز و شلوارک برای دورهمی

شومیزها تنوع بسیار بالایی جهت ست کردن در اختیار شما قرار می دهند. یکی از ترکیب های خلاقانه جهت استفاده از شومیز استفاده از آن در کنار کت و شلوارک است که شما می توانید از انواع کفش پاشنه بلند یا اسنیکر برای کامل کردن استایل خودتان بهره بگیرید. استفاده از این محصولات کنار یکدیگر به شما یاری می نماید تا ظاهر مجذوب کنندهی در دورهمی های محبت آمیز و مهمانی های غیررسمی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب لباس خواب های بی نظیر که باید داشته باشید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید