مجید نامجومطلق: نمی توانستم به شهرداری ماهشهر یاری کنم و استعفا کردم، فکر می کردم شرایط تیم تغییر کند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مجید نامجومطلق، سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت که باشگاه، بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرد و به همین خاطر، احساس کرد که نمی تواند به تیم شهرداری یاری کند.

مجید نامجومطلق: نمی توانستم به شهرداری ماهشهر یاری کنم و استعفا کردم، فکر می کردم شرایط تیم تغییر کند

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی، درباره استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: با وجود تلاشی که در این تیم کردم، متأسفانه شرایط برای ادامه همکاری فراهم نبود، به همین خاطر ترجیح دادم در جایی که منشاء خدمت نیستم، حضور نداشته باشم و به تهران بازگشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منتظر تصمیم مدیران باشگاه شهرداری ماهشهر برای ادامه حضور در این تیم خواهد بود یا خیر، توضیح داد: من استعفایم را به مدیران باشگاه شهرداری ارائه و با آنها خداحافظی کردم. فکر می کردیم شرایط تیم تغییر کند. متأسفانه چند بازیکن تأثیرگذارمان از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان مورد احتیاج خود را هم جذب کنیم.

سرمربی مستعفی شهرداری ماهشهر با بیان اینکه یک تیم برای موفقیت به بازیکنانی توانا احتیاج دارد، به وبلاگ ساعت مچی گفت: هدفم از حضور در ماهشهر و راهنمایی تیم شهرداری، یاری به این تیم بود، اما دیدم که کار جلو نمی رود و احساس کردم نمی توانم به شهرداری ماهشهر یاری کنم. به همین خاطر تصمیم به کناره گیری گرفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجید نامجومطلق: نمی توانستم به شهرداری ماهشهر یاری کنم و استعفا کردم، فکر می کردم شرایط تیم تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید نامجومطلق: نمی توانستم به شهرداری ماهشهر یاری کنم و استعفا کردم، فکر می کردم شرایط تیم تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید