مدیریت پسماندهای شیشه ای در منطقه 19

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، معاون شهردار منطقه 19 گفت: از این پس پسماندهای شیشه ای ساختمان ها قبل از تخریب مدیریت می گردد.

مدیریت پسماندهای شیشه ای در منطقه 19

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست را محور فعالیتهای مدیریت پسماند خاطرنشان کرد و اضافه کرد: جمع آوری پسماندهای شیشه ای ساختمان ها قبل از تخریب و نوسازی گام دیگری به همین دلیل محسوب می گردد که به منظور اجرای بهینه این عملیات، اطلاع رسانی و آموزش های لازم به کارکنان دفاتر الکترونیک شهر به همراه توزیع بروشور مخصوص آموزشی انجام شده است.

همچنین برای آشنایی شهروندان با مراحل کار، بروشورهای تهیه شده به وسیله ادارههای شهرسازی ساختمان های نواحی شهرداری بین آنان توزیع می گردد.

این مسئول در بخش دیگری از اتمام آموزش های بازیافت و تفکیک پسماند به ساکنان 5 شهرک در طرح شنبههای بدون پسماند اطلاع داد و گفت: طی این فعالیت بیش از 4 هزار و 450 خانوار تحت آموزش قرار گرفتند که مشارکت ساکنان شهرک ها در تفکیک پسماندها با جمع آوری نزدیک به 400 کیلو پسماند خشک از نتایج این آموزش ها بوده است.

به گفته صبوری بطور میانگین نزدیک به 1500 کیلوگرم پسماند خشک نیز طی روزهای شنبه از غرفه های بازیافت جمع آوری می گردد.

او در ادامه با اشاره به تجهیز ساختمان های شهرداری این منطقه به دستگاه کمپوستر اعلام کرد: این دستگاهها که پسماندهای تر را به کود کمپوست تبدیل میکنند تا به امروز در 7 ساختمان منطقه جانمایی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مدیریت پسماندهای شیشه ای در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت پسماندهای شیشه ای در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید