روانشناسی

هر آنچه که باید رباره ویروس تازه سین سیشیال بدانید!

در بسیاری از افراد، ویروس سین سیشیال تنفسی باعث بروز نوع خفیفی از بیماری می گردد که می توان آن را در خانه کنترل کرد.

3 آبان 1401

چگونه می توانید از پیاده گردی برای سلامتی و تناسب اندام یاری بگیرید؟

اگر بخواهید ورزش و فعالیت بدنی داشته باشید و در عین حال از تماشا طبیعت و هوای آزاد لذت ببرید بدون شک پیاده گردی برترین گزینه برای شما خواهد بود. پیاده گردی یکی از ساده ترین فعالیت های بدنی است که کم وبیش همه مردم می توانند آن را انجام دهند و از فواید بی...

20 مهر 1401

10تا برترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی

سرگرمیات خانوادگی در ابوظبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، مسئولین این شهر در کشور امارات برای هر سلیقه و بودجه ای سرگرمیات متنوعی را تدارک دیده اند تا مسافران و ساکنین شهر بتوانند با خانواده اوقات خوشی را در این شهر زیبا و مدرن سپری نمایند. سرگرمیات...

13 مهر 1401

ازبین بردن ترک پا با مواد طبیعی

در ترک پا پوست بسیار خشک، سخت و پوسته پوسته میگردد، که سر انجام باعث ایجاد شکاف میگردد. برخی از این شکاف ها ممکن است حتی به خونریزی دردناک منجر گردد. اما نیازی به نا امیدی و ناراحتی نیست. زیرا برای درمان این مشکل درمان خانگی عالی وجود دارد.

23 شهریور 1401

حقایقی جالب که باور نمی کنید درست باشند

در این مطلب حقایق جالب و حتی باورنکردنی دنیای انسان ها و حیوانات را می خوانید.

5 شهریور 1401

موسیقی با حافظه ما چه می کند؟

گوش دادن به موسیقی های شاد، حال روحی شما را بهتر و شما را شاد می کند. با گوش کردن به موسیقی محبوب خود احساس بهتری پیدا می کنید. علاوه بر این، همراهی با ترانه و زمزمه کردن آن عملکرد مغز را بهبود می بخشد.

2 شهریور 1401

اینفوگرافیک ، 4 ماده غذایی مفید برای حفظ سلامت قلب

تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد؛ از این رو با انتخاب هوشمندانه مواد غذایی می توان خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش داد.

20 مرداد 1401

یک طرح ساده برای زیبا کردن دیوار خانه

درست کردن و اجرای این طرح کاری ندارد و هر وقت که از آن خسته شدید هم می توانید به راحتی آن را از دیوار جدا کنید. حتی می توانید این طرح را به صورت موقتی برای تولدها و مهمانی هاتان اجرا کنید.

19 مرداد 1401

چرا کودک شما همواره گرسنه است؟

گرسنگی تمام نشدنی کودک شما ممکن است علامت یک مشکل یا بیماری باشد. ما 5 علت برای آن می آوریم.

17 مرداد 1401

فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید

شومیز زنانه از جمله آیتم های پرکاربرد در کمد لباس است که شما می توانید آن ها را با ترکیب رنگ های مختلف در استایل های متنوع بهره ببرید.

16 مرداد 1401

ترجمه تخصصی معماری

متون معماری پیچیدگی های خاصی دارند که فقط یک مترجم متخصص حوزه معماری می تواند از پس ترجمه شان بر بیاید. فرقی نمی کند می خواهید متون به روز معماری را بخوانید، می خواهید مقاله تخصصی معماری تان را در ژورنال های بین المللی منتشر کنید یا این که در فکر همکاری...

10 مرداد 1401

6 عادت روزمره که هوشتان را کم می کند

انجام برخی از کارهای روزمره و عادی باعث آسیب رسیدن به مغز می شوند.

27 تیر 1401

خرید 37 مدل ماکت دکوری فانتزی [طرحهای خاص] با تخفیف

برای اینکه دکوراسیون خانه شما زیبا و شیک باشد قبل از هرچیزی به وسایل دکوری و تزئینی احتیاج دارید وسایل دکوری در انواع مدلهای مختلف ساخته شده تا بتوانید دکوراسیون شیک و زیبا درست کنید. وسایل دکوری مانند سایر وسایل ها در خانه در هر بخش خانه فرق دارد برای...

15 تیر 1401

7 راه چاره مفید برای افزایش عزت نفس

عزت نفس است که باعث می گردد باور کنیم که می توانیم، خود را در جایگاه پیروزیت ببینیم و از پیروز شدن واقعا مسرور شویم.

12 تیر 1401

یوگای داغ چیست و چه فوایدی برای سلامتی و کاهش وزن دارد؟

امروزه ورزش یوگا به عنوان یکی از محبوب ترین فعالیت های بدنی شناخته می گردد که فواید فراوانی برای سلامت جسم و روان دارد. این ورزش دارای انواع گوناگونی است. برای نمونه، یوگاهای اشتانگا، بیکرام، هاتا، باکتی، کندالینی، سیواناندا و… در سراسر دنیا هواداران...

31 خرداد 1401

11 روش امتحان پس داده برای تقویت حافظه

آیا واقعا می توان حافظه خود را بهبود بخشید؟ اگر تا به حال متوجه شده اید که فراموش نموده اید کلید های خود را کجا گذاشته اید یا در آزمون های مهم همه آموخته های خود را فراموش نموده اید؟

30 خرداد 1401

سکته مغزی باعث تغییر لهجه یک انگلیسی به روسی شد!

یک زن انگلیسی وقتی از خواب بیدار شد، متوجه شد که با لهجه روسی صحبت می نماید. این زن انگلیسی که با لهجه روسی از سکته مغزی بیدار شده بود، بالاخره با آواز خواندن دوباره انگلیسی را روان صحبت کرد.

1 خرداد 1401

معایب سفرهای هوایی در دوران فراگیری کرونا

چند ماهی است که از درگیری تمام دنیا با ویروس منحوس کرونا می گذرد و همیشه علاوه بر جان انسان ها تمامی مشاغل و کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو تمامی کشورهای دنیا تصمیم گرفته اند به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و کاهش اندازه انتقال آن...

7 اردیبهشت 1401

سفری به 10 کشور شاد دنیا

دنبال مقصدی برای سفر با منظره ها عالی و مردمی مهمان نواز هستید؟ پس حتما این گزارش را در خصوص 10 کشور شاد دنیا در سال 2016 بخوانید.

13 اسفند 1400

برای اولین سفر کوله گردی آماده شوید

شاید شما هم همواره دوست داشتید کوله گردی های طولانی را تجربه کنید، ولی همواره به پیاده روی یک روزه قانع شده اید. مهم نیست کوله گردی شما سه روز طول بکشد یا 30 روز، بهتر است این سفر جالب را تجربه کنید.

7 اسفند 1400
تعداد: (48)